Wyszukiwarka
Wydawnictwo
Ostatnio oglądane
Katalog
Sortowanie:
Strona: [1] 2 3 4 / 4
...tak na marginesie strategii
Marek Staniszewski
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego.
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
26,00 zł
31,00 zł
przechowalnia
50 praw marketingu Kotarbińskiego
Roman Żelazny
50 praw marketingu Kotarbińskiego
Wydawnictwo: Poligraf
54,00 zł
przechowalnia
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją... w.2
Anna Piwowarska
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych.
Wydawnictwo: One Press / Helion
38,00 zł
45,00 zł
przechowalnia
Badania marketingowe. Nowe metody badań...
Róża Milic-Czaeniak
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbio
Wydawnictwo: Difin
57,00 zł
przechowalnia
Biblia content marketingu
Dariusz Puzyrkiewicz

Na początku jest.

Wydawnictwo: One Press / Helion
35,00 zł
50,00 zł
przechowalnia
Candidate experience
Maja Gojtowska
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
52,00 zł
przechowalnia
Ciemna strona marketingu
Jarosław Woźniczka
Ciemna strona marketingu
90,00 zł
przechowalnia
Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Magdalena Gołaczyńska, Justyna Kowal, Piotr Rudzki
Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Wydawnictwo: Universitas
49,00 zł
przechowalnia
Content marketing. Od strategii do efektów
Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Wiek XXI to epoka informacji.

Wydawnictwo: One Press / Helion
40,00 zł
przechowalnia
Controlling działań marketingowych
Wojciech Grzegorczyk

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku.

43,00 zł
przechowalnia
E-Marketing dla małych i średnich... w.II
Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem.
Wydawnictwo: CeDeWu
51,00 zł
przechowalnia
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Dodie Graham McKay, Katarzyna Rogowska, Katarzyna Zielińska
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Wydawnictwo: Kobiece
58,00 zł
przechowalnia
Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Olga Tokarczuk
Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Wydawnictwo: Literackie
44,00 zł
przechowalnia
Efektywność działań marketingowych w mediach społ.
Iwona Lupa
Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu.
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
83,00 zł
przechowalnia
Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego w.2
Marta Makowska

Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku.

Wydawnictwo: CeDeWu
59,00 zł
przechowalnia
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy...
Paweł Tkaczyk
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem.
Wydawnictwo: Helion
29,00 zł
przechowalnia
Hiperszwindel. Jak oszukują nas hipermarkety...
Stacy Mitchell
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie.
Wydawnictwo: Wektory
50,00 zł
przechowalnia
Influencer Marketing
Anna Łaszkiewicz

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana.

43,00 zł
przechowalnia
Informacje spoza próby w badaniach statystycznych
Kozłowski Arkadiusz, Szreder Mirosław
Badania statystyczne, które w problematyce ekonomicznej i społecznej coraz częściej są badaniami próbkowymi (niewyczerpującymi), wykorzystują nie tylko informacje o cechach jednostek w próbie, ale także wiele innych zasobów informacji związanych z przedmi
37,00 zł
przechowalnia
Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Piotr Golczyk
\"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
Wydawnictwo: Novae Res
28,00 zł
przechowalnia
Strona: [1] 2 3 4 / 4
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Newsletter
weryfikator
Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni