Wyszukiwarka
Wydawnictwo
Ostatnio oglądane
Katalog
Sortowanie:
Strona: [1] 2 3 4 5 / 5
"Zatruta studnia"?. Media w czasach pandemii...
red. Marek Sokołowski
Trzeba odwagi poznawczej i determinacji organizacyjnej, by podjąć się zadania tak trudnego i ambitnego jak opis mediów w czasach pandemii COVID-19.
Wydawnictwo: Adam Marszałek
60,00 zł
przechowalnia
Antidotum
Magda Kosińska-Król

Magda Kosińska-Król zabiera czytelników w podróż przez fascynujący świat sitcomów, ukazując ich wpływ na kulturę oraz społeczeństwo.

40,00 zł
przechowalnia
Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe
Barbara Orzeł

Książka "Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe" skierowana jest do wszystkich użytkowników nowych mediów.

22,00 zł
26,00 zł
przechowalnia
Badanie komunikacji vol. 2
red. Annette Siemes, Michał Grech, Mariusz Wszołek
W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych.
Wydawnictwo: Libron
37,00 zł
przechowalnia
Cinematography. Sztuka operatorska
Blain Brown
Sztuka operatorska.
57,00 zł
przechowalnia
Co nowego w nowych mediach?
Barbara Orzeł

Publikacja wieloautorska Co nowego w nowych mediach? Transformacje, perspektywy, oczekiwania to zbiór referatów (niektórych w wersji rozszerzonej, uzupełnionej) wygłoszonych podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej, która odbyła się 27 kwietnia 2016

26,00 zł
30,00 zł
przechowalnia
Czarne lustro. Od wizji mediów do technologii...
praca zbiorowa

SPIS TREŚCI:

Michał LEGAN

Wstęp

Ewelina SŁOMKA

W Czarnym lustrze .

40,00 zł
przechowalnia
Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
praca zbiorowa
Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych.
Wydawnictwo: UMCS
34,00 zł
przechowalnia
Czwarta władza w kontekście konfliktów zbrojnych..
Jarosław Wiśnicki

[.

Wydawnictwo: Adam Marszałek
45,00 zł
przechowalnia
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić...
Agata Olszanecka-Marmola
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizy
Wydawnictwo: Adam Marszałek
55,00 zł
przechowalnia
Dokument i kreacja artystyczna jako dopełniające..
red. Witold Jacyków, Karolina Tomczak

Publikacja Dokument i kreacja artystyczna jako dopełniające się formy obrazowania rzeczywistości to zbiór autorskich tekstów, które w sposób odmienny i wieloaspektowy poruszają uniwersalną i nadal nurtującą relację między dokumentem i kreacją, sygnaliz

108,00 zł
124,20 zł
przechowalnia
Dyskurs telewizyjny w świetle lingwistyki mediów
Iwona Loewe

Autorka przyjmuje, że dyskurs telewizyjny należy do kultury, więc jest znakowy, transmisyjny, przechowujący zwyczaje wspólnoty dyskursywnej.

31,00 zł
35,65 zł
przechowalnia
Dziennikarki prasy dla kobiet w Polsce...
Ewa Maj
Należy docenić trud opracowania zagadnienia związanego z miejscem, rozwojem osobistym i zawodowym, warsztatem i posłannictwem dziennikarek.
Wydawnictwo: UMCS
32,00 zł
przechowalnia
Dziennikarstwo
Marek Chyliński, Stephan Russ-Mohl
Mimo kryzysów i zawirowań dziennikarstwo dla wielu wciąż jest wymarzoną pracą, najciekawszym i najpiękniejszym zajęciem na świecie.
Wydawnictwo: Adam Marszałek
51,00 zł
przechowalnia
Dziennikarz, utwór, prasa
Tadeusz Kononiuk
Księga jubileuszowa z okazji pięćdziesięciolecia pracy naukowej prof.
Wydawnictwo: ASPRA
57,00 zł
65,55 zł
przechowalnia
Dziennikarz. Zawód przyszłości
Jarosław Ściślak
Nieustanny i szybki rozwój środków masowego przekazu - prasy, radia, telewizji, Internetu - sprawia, iż rośnie zapotrzebowanie na dobrych dziennikarzy.
Wydawnictwo: ASTRUM
23,00 zł
przechowalnia
Fabryka fałszywych tekstów...
Bogusław Gogol
Powody konfiskat i skala nadzoru cenzury prewencyjnej wykonywanej przez ledwie kilkunastu ludzi na szczeblu Wojewódzkiego Urzędu Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk w Gdańsku nawet obecnie zadziwiają.
Wydawnictwo: Neriton
49,00 zł
przechowalnia
Filozofia techniki w dobie nowych mediów
Andrzej Kiepas

Książka poświęcona jest problemom filozofii techniki w kontekście współczesnych przemian społecznych i kulturowych związanych , między innymi, z rozwojem i upowszechnianiem nowych mediów.

31,00 zł
35,65 zł
przechowalnia
Igrzyska Olimpijskie w mediach masowych 1948-1984
red. Paweł Nowak, Elżbieta Pawlak-Hejno, Magdalena Piechota
Po przedwojennym czasie romantycznych olimpiad powojenne stadiony i areny olimpijskie były coraz częściej miejscem rywalizacji nie tylko sportowej.
Wydawnictwo: UMCS
28,00 zł
przechowalnia
Internet jako narzędzie imperializmu kulturowego
Piotr Pawlak
Książka porusza problem relacji między współczesną kulturą a nowoczesnymi mediami masowymi, ze szczególnym uwzględnieniem Internetu.
36,00 zł
przechowalnia
Strona: [1] 2 3 4 5 / 5
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Newsletter
weryfikator
Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni