Wyszukiwarka
Wydawnictwo
Ostatnio oglądane

Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5

Wydawnictwo:WSiP
Autor:Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Kod kreskowy:9788302157196
Cena:Produkt archiwalny
Opis
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określania efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Podkreślono znaczenie oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych, a także prowadzenia badań efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych. Wskazano metody prezentowania wyników badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.

Autor: Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Rok wydania: 2016
Oprawa: broszurowa
Format: 17x24 cm
Liczba stron: 128
Cechy
Autor:
Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Liczba stron:
128
Okładka:
broszurowa
Rok wydania:
2016
Format:
17x24 cm
Galeria
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Newsletter
weryfikator
Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni