Gra logiczna 5 punktów to rozbudowana wersja tradycyjnej zabawy, znanej wszystkim jako kółko i krzyżyk, przeznaczona dla dwóch osób.
Gra zręcznościowo - logiczna ALE JAJO! jest doskonałą pomocą do treningów koordynacji wzrokowo - ruchowej i logicznego myślenia.
Dlaczego warto?
Cienie pozwalają na trening koordynacji wzrokowo-ruchowej i uczą logicznego myślenia.
Na 36 drewnianych krążkach znajdują się grafiki przedstawiające polski alfabet palcowy
tj.
Kolornica to pomoc edukacyjna dedykowana dzieciom już od 3.
Koło mnożenia to pomoc edukacyjna, która służy do utrwalania umiejętności wykonywania jednego z podstawowych działań arytmetycznych.
Kości zostały rzucone to prosta gra logiczna, która łączy opanowywanie umiejętności planowania i logicznego myślenia z dobrą zabawą.
Kuleczkowa to zabawka edukacyjna, która wspiera rozwój dziecka w wielu aspektach.
Matmino ułatwia proces nabywania i utrwalania umiejętności wykonywania działań arytmetycznych (dodawania) w zakresie 7-13.
Matmino ułatwia proces nabywania i utrwalania umiejętności wykonywania działań arytmetycznych (odejmowania) w zakresie do 16.
Mega Układanka to doskonała pomoc edukacyjna ułatwiająca dziecku rozwój na wielu płaszczyznach.
Zdalnie sterowany pojazd, którego nie zatrzyma nawet woda!
Samochód Mini Aquajet potrafi obrócić koła, odpalić śmigła i przekształcić się w łódź, która popłynie w wybranym przez Ciebie kierunku.
Mini Skrzynka Matematyczna to pomoc edukacyjna, która została stworzona, by ułatwić naukę matematyki.
T-REX - puzzle 3d to figurka do samodzielnego złożenia.
Przeżyj kosmiczną przygodę z Robo Blastem i jego miotaczem pocisków! Robot dopracowany został w najdrobniejszych szczegółach, zarówno w zakresie futurystycznego wyglądu, jak i bogactwa funkcji.
Gotowi na trening celności? Przedstawiamy Robo Blast - zdalnie sterowanego robota, wyposażonego w miotacz pocisków oraz zestaw sześciu rzutek! Robot charakteryzuje się futurystycznym wyglądem i bogactwem funkcji.
Wraz ze wzrostem naszego dziecka zwiększa się również jego potrzeba aktywności ruchowej i motorycznej.
Szalone, zdalnie sterowane autko, które wykonuje prawdziwe sztuczki! Jego przednie koła potrafią obracać się pod kątem 360 stopni, dzięki czemu pojazd czaruje niesamowitymi akrobacjami i wzbudza podziw każdego miłośnika 4-kołowców.
Shishima to prosta gra strategiczna, której geneza sięga aż do starożytnego Rzymu - grywali w nią ówcześni żołnierze (nazywano ją Tabula lusoria).
Szorstki polski to pomoc edukacyjna inspirowana metodami nauczania Marii Montessori.