Wyszukiwarka
Wydawnictwo
Ostatnio oglądane

Współczesne media T.2 Problemy i metody badań..

Wydawnictwo:UMCS
Autor:red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
Kod kreskowy:9788322792711
Cena:Produkt archiwalny
Opis
Tom jest osiągnięciem naukowym. [] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku medialnym. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.

Autor: red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
Rok wydania: 2019
Oprawa: broszurowa
Format: 17,6x25 cm
Liczba stron: 315
Cechy
Autor:
red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
Liczba stron:
315
Okładka:
broszurowa
Rok wydania:
2019
Format:
17,6x25 cm
Galeria
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Newsletter
weryfikator
Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni