Wyszukiwarka
Wydawnictwo

Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne..

Dostępność:Wysyłka w 2-3 dni robocze
Wydawnictwo:PWE
Autor:praca zbiorowa
Kod kreskowy:9788320819571
Cena:58,00 zł
Ilość:
Opis

Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
 

Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.

 
Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.


Autor: praca zbiorowa
Rok wydania: 2022
Oprawa: broszurowa
Format: 237x162 mm
Liczba stron: 300
Cechy
Autor:
praca zbiorowa
Liczba stron:
300
Okładka:
broszurowa
Rok wydania:
2022
Format:
237x162 mm
Galeria
Zapytaj o szczegóły
Twoje pytanie:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Newsletter
weryfikator
Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni