Wyszukiwarka
Wydawnictwo
Ostatnio oglądane

Marketing sportu

Dostępność:Wysyłka w 2-3 dni robocze
Wydawnictwo:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor:Andrzej Sznajder
Kod kreskowy:9788320822052
Cena:54,00 zł
Ilość:
Opis
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Autor: Andrzej Sznajder
Rok wydania: 2015
Oprawa: broszurowa
Format: 16,5x23,5 cm
Liczba stron: 310
Cechy
Autor:
Andrzej Sznajder
Liczba stron:
310
Okładka:
broszurowa
Rok wydania:
2015
Format:
16,5x23,5 cm
Galeria
Zapytaj o szczegóły
Twoje pytanie:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Newsletter
weryfikator
Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni