Choć wszyscy pragną sukcesu, nie każdemu udaje się go osiągnąć.
Biznesowa rewolucja na miarę internetu.
Wyciągaj trafne wnioski!
Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu.
Obraz rynku inwestycji XXI wieku wygląda na bardzo skomplikowany - szczególnie jeśli porównać go z sytuacją z poprzedniego stulecia.
Wiesz, że możesz zachować się asertywnie, a jednak w konkretnej sytuacji brakuje ci słów? Masz dość czytania o asertywności i chcesz szybko poprawić swoje relacje z ludźmi? To książka dla tych, którzy pragną być skuteczni w praktyce!
Na początku jest.
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem.