Wyszukiwarka
Wydawnictwo
Ostatnio oglądane

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Dostępność:Wysyłka w 2-3 dni robocze
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autor:Robert Jones
Kod kreskowy:9788381428200
Cena:32,00 zł
Ilość:
Opis
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.

Autor: Robert Jones
Rok wydania: 2021
Oprawa: broszurowa
Format: 210x130x8 mm
Liczba stron: 156
Cechy
Autor:
Robert Jones
Liczba stron:
156
Okładka:
broszurowa
Rok wydania:
2021
Format:
210x130x8 mm
Galeria
Zapytaj o szczegóły
Twoje pytanie:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Newsletter
weryfikator
Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni