Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk, jak:
Przewidywanie przyszłości w marketingu czy to w ogóle ma sens?
Rola nowych technologii w świecie marek.
Postawa klientocentryczna i co z tego wynika?
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie i spostrzeżenia, ciekawe inspiracje to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.
Autor: Marek Staniszewski
Rok wydania: 2016
Data premiery: 2016-11-15
Oprawa: broszurowa
Format: 17,5x25 cm
Liczba stron: 160