Wyszukiwarka
Wydawnictwo
Ostatnio oglądane

...tak na marginesie strategii

Dostępność:Wysyłka w 2-3 dni robocze
Wydawnictwo:Słowa i Myśli
Autor:Marek Staniszewski
Kod kreskowy:9788363566777
Cena:25,00 zł
Ilość:
Opis
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk, jak:
Przewidywanie przyszłości w marketingu czy to w ogóle ma sens?
Rola nowych technologii w świecie marek.
Postawa klientocentryczna i co z tego wynika?
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie i spostrzeżenia, ciekawe inspiracje to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.

Autor: Marek Staniszewski
Rok wydania: 2016
Data premiery: 2016-11-15
Oprawa: broszurowa
Format: 17,5x25 cm
Liczba stron: 160
Cechy
Autor:
Marek Staniszewski
Liczba stron:
160
Okładka:
broszurowa
Rok wydania:
2016
Data premiery:
2016-11-15
Format:
17,5x25 cm
Galeria
Zapytaj o szczegóły
Twoje pytanie:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Newsletter
weryfikator
Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni